Lite allmän bling, bling i bilen.

Ratten har varit sliten redan när jag köpte den så jag gjorde den mer sliten
för att få någonslags mocka stil på den.....
Grovt sandpapper och svart skokräm är det jag fuskat med.
Sedan slaktades ett trasigt tangentbord för att ta hand om bakgrunds belysningen och såga av den.
Kopplade ihop den med LED-listerna som går på innerbelysningen. Det blir fint i vinter mörkret.
Blev inte den finaste fastsättningen bakom skylten men jag vill ha den demonterbar på ett enkelt sätt.
Men som tur är syns inte det utifrån....
Sedan har motorutrymmet fått lite uppfräschning. (Ni får inte detalj granska bilden....)
Man ska betrakta helheten.




2 kommentarer:

  1. Är riktigt sugen på att modifiera min ratt med knappar till radion. Hur gjorde du?

    Eller fanns det rattar till 9000 med knappar som tillval? (inget jag sett)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rattknapparna med krockudde är ifrån en 9-5 finns billigt på skroten.
      Man fick tabort lite plast runt kåpan på 9000 ratten.
      Resten är beskrivet lite tidigare:
      http://saab9000vector.blogspot.se/2012/05/rattknappar-till-en-alpine-stereo.html

      Radera